Projectbeschrijving:

Voor Hornbach ontwikkelde ik een beursstand gericht op het aantrekken van meer vrouwelijke klanten op de Libbele zomerbeurs.
Onderzoeksfase:

Ik onderzocht de merkidentiteit van Hornbach en ontdekte overeenkomsten met de Libelle Zomerbeurs, zoals behulpzaamheid en vakmanschap. Daarnaast zag ik een gedeelde interesse in natuur en groen, wat de basis vormde voor mijn concept.
Ontwerpfase:

Geïnspireerd door Hornbach’s reclames en een design sprint bedacht ik een stand waarin de natuur werd uitvergroot. Bezoekers konden in de stand deelnemen aan een laagdrempelige workshop om zelf een tuinmeubel te maken betaalbaar, eenvoudig en stijlvol, passend binnen het budget van €75.000.
Uitwerkingsfase:

Voor de uitwerking heb ik gekozen voor 3D visualisaties in 3ds Max, een 360º visualisatie, een workshopbeschrijving, een lichtplan en een kostenberekening.
Back to Top